1. Home
  2. Stanovništvo
  3. Moja mBanka
  4. Aktivacija Moja mBanka aplikacije
  5. Instalacija Moja mBanka aplikacije za stanovništvo/ Moja mBanka Biznis
  1. Home
  2. Mala privreda
  3. Moja mBanka Biznis
  4. Aktivacija Moja mBanka Biznis aplikacije
  5. Instalacija Moja mBanka aplikacije za stanovništvo/ Moja mBanka Biznis

Instalacija Moja mBanka aplikacije za stanovništvo/ Moja mBanka Biznis

Aplikacija se može instalirati na :

Aplikaciju možete instalirati i koristiti maksimalno na dva uređaja.

Dozvole za nesmetani rad aplikacije

Odmah nakon instalacije prikazuje se ekran za prihvatanje dozvola koje je potrebno da prihvatite ukoliko želite da koristite aplikaciju.

Google Play/Apple/Huawei vode računa o zaštiti korisnika i redovno analizira aplikacije u cilju zaštite korisnika od potencijalno štetnog softvera.

Aplikacija takođe traži dozvolu u trenutku kada je neophodno da se izvrši određena akcija u okviru aplikacije. Npr. kada prvi put kliknete na lokacije, pojaviće se pop-up sa zahtevom za dovolu za pristup lokaciji kako bi se preciznije prikazala najbliza filijala. 

Kada je u pitanju dozvola da aplikacija može da obavlja pozive, pokreće se isključivo zbog toga što se na koraku za unos aktivacionog koda nalazi link za pozivanje Kontakt centra banke putem kojeg dobijate kod. Telefonski pozivi se rade isključivo na zahtev korisnika.

Ukoliko se javlja problem zbog kojeg ne možete da instalirate aplikaciju na telefonu i dobijate poruku “Java script…” znači da verzija operativnog sistema koja je instalirana na Vašem uređaju ne podržava našu aplikaciju.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE