1. Home
  2. Stanovništvo
  3. Moja mBanka
  4. Aktivacija Moja mBanka aplikacije
  5. Logovanje na Moja mBanka aplikaciju za stanovništvo

Logovanje na Moja mBanka aplikaciju za stanovništvo

Na početnom ekranu, potrebno je da izaberete stranicu za logovanje za Fizička lica, prevlačenjem prsta po ekranu levo desno ili klikom na tab Fizičko lice u gornjem delu ekrana.

Logovanje možete izvršiti tako što ćete uneti PIN koji ste krereirali prilikom Aktivacije aplikacije ili se ulogovati uz pomoć Biometrije: otiska prsta na Android i IOS uređajima ili prepoznavanjem lica samo na IOS uređajima, koje ste prethodno snimili na Vašem mobilnom uređaju.

Logovanje korišćenjem PIN-a

PIN je broj koji predstavlja kombinaciju četiri cifre, pomoću kojeg se prijavljujete na aplikaciju, potvrđujete plaćanje putem mBankinga, i kreirate jednokratnu lozinku/mobilni potpis za potvrdu plaćanja putem Rol-a.

Promenu PIN-a možete izvršiti u meniju Profil/Podešavanja/Promeni PIN

Ukoliko pet puta uzastopno unesete pogrešan PIN, dolazi do blokade aplikacije i potrebno je ponovo aktivirati nalog.

Logovanje korišćenjem biometrije (otisak prsta/prepoznavanje lica)

Na uređajima koji podržavaju biometriju aktiviranje se vrši u meniju Profil/Podešavanja /Podešavanje biometrije /Uključi autorizaciju prepoznavanjem lica/otiska i sačuvajte.

Ukoliko više puta uzastopno neuspešno skenirate otisak prsta ili lica biometrija će biti privremeno zaključana, ali je i dalje moguća prijava unosom PIN-a.

Zaključavanjem biometrije na mobilnoj aplikaciji, zapravo je zaključavate i na samom uređaju.

Za otključavanje biometrije potrebno je da se na uređaju ulogujete PIN-om (android)/passcodom (ios) i moći ćete nakon toga nesmetano da koristite biometriju i za Moja mBanku.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE