Logovanje na Moja mBanka Biznis

Prilikom logovanja je potrebno izabrati odgovarajuću segment.

Ukoliko želite da se ulogujete na račune firme potrebno je na vrhu ekrana da izaberete Pravna lica, ili jednostavno prevlačenjem prsta levo desno kako bi se pozicionirali na tu opciju.

Dobijate grešku;
Nije pronađen korisnik (Error 96024)- proverite da li ste na dobroj strani.

Ukoliko ste ovlašćeni po računima više firmi, otvoriće se lista firmi za odabir odgovarajuće.

Prilikom prvog logovanja na aplikaciju ukoliko telefon podržava biometriju, aplikacija će Vas pitati da li želite da je aktivirate, što možete učiniti i za potvrdu naloga unosom PIN-a.

Svaki sledeći put prilikom logovanja na aplikaciju imaćete mogućnost logovanja uz pomoć Biometrije ili unosm PIN-a ukoliko otkažete biometriju.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE