1. Home
  2. Stanovništvo
  3. Moja mBanka
  4. Aktivacija Moja mBanka aplikacije
  5. Sigurnost – kako da bezbedno koristite digitalne usluge
  1. Home
  2. Mala privreda
  3. Moja mBanka Biznis
  4. Aktivacija Moja mBanka Biznis aplikacije
  5. Sigurnost – kako da bezbedno koristite digitalne usluge

Sigurnost – kako da bezbedno koristite digitalne usluge

Banka vodi računa o bezbednosti Vaših podataka i zato smo razvili aplikaciju u skladu sa najvišim sigurnosnim standardima.

Savetujemo da aplikaciju Moja mBanka instalirate sa zvaničnih prodavnica Google Play/Apple store / AppGallery.

Redovno ažurirajte aplikaciju kako bi vam bila dostupna poslednja verzija sa svim sigurnosnim dodacima

Za bezbednost i sigurnost Vaših podataka i sredstava podsećamo Vas da ne delite sa trećim licima podatke kao što su PIN ili  korisničko ime i lozinka, broj tokena.

Banka od Va nikad neće tražiti da joj ove podatke dostavite !!!

Token je jedinstveni sigurnosni kod kojim se potvrđuje Vaš indentitet kako biste sigurnije pristupali aplikaciji za mobilno bankarstvo. Aktiviranjem aplikacije Moja mBanka na pametnom telefonu ili tabletu dodeljuje Vam se token od strane banke koji je povezan samo za jedan Vaš uređaj.

Pin je četvorocifreni broj koji ste kreirali prilikom aktivacije aplikacije i predstavlja dodatnu zaštitu za pristup mobilnoj aplikacji i potvrdu plaćanja.

Čuvajte svoj PIN,  nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama, nemojte deliti putem SMS-a, mejla, vibera ili putem društvenih mreža.

Koristite biometriju za još brže, jednostavnije i sigurnije logovanje u aplikaciju.

Dovoljan je otisak Vašeg prsta ili prepoznavanje lica za pristup aplikaciji i potvrdu plaćanja.

Banka nema pristup Vašem PIN-u ili biometrijskim podacima.

Ispratite preporuke i savete za bezbedno korišćenje aplikacije

Nemojte nikada :


* koristiti kombinacije koje mogu lako da se pogode, kao što su datumi rođenja članova porodice, brojevi telefona, adresni podaci i slično;
* slati PIN za mBanku e-mailom ili SMS-om;
* čuvati osetljive podatke (kao što su lozinke, brojevi bankovnih računa, platnih kartica i slično) lako dostupne na Vašim mobilnim uređajima;
* koristiti se PIN-om druge aplikacije ili webstranice;
* otvarati nesigurne web-stranice putem mobilnog uređaja;
* ostavljati lične podatke i e-adrese na sumnjivim internet stranicama;
* preuzimati mobilne aplikacije s nepoznatih i neproverenih prodavnica;
* koristiti se softverom mobilnog uređaja koji nije zvanično izdat od proizvođača
* nemojte nikada ostavljati telefon bez nadzora ili ga čuvati na nebezbednom mestu
* nemojte korisiti nebezbedne wi-fi mreže kada koristite aplikaciju, uvek koristite svoje mobilne podatke.

Obavestite nas :

* ako izgubite mobilni telefon ili Vam ga ukradu,
* ako uočite sumnjive promete po svojim računima u Banci;
* ako primite SMS, MMS ili poruke na socijalnim mrežama sa sumnjivim
sadržajem;
* ako dobijete urgentne poruke u kojima se pošiljalac obraća u ime Raiffeisen
banke i traži od Vas da dostavite neki od ličnih podataka
* ako primetite nepravilnosti u radu, neuobičajeno ponašanje ili izgled mobilne
aplikacije Vaše mBanka aplikacije;
* ako smatrate da su druge osobe imale pristup Vašoj aplikaciji
*  ako ste promenili broj mobilnog telefona kako bi bio ažuriran u sistemu banke da bismo smo mogli da Vas obavštavamo o promenama na računu


Kontakt centar je dostupan 24/7 na broj telefona 011/3202-100.

Uživajte u bezbednom korišćenju digitalnih usluga naše banke!

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Detaljnije o digitalnim uslugama pronađite klikom na:
KORISNIČKO UPUTSTVO