Limiti za plaćanje/ stanovništvo

Generalni limiti

Dodeljeni su automatski nakon aktivacije digitalnih usluga.

 

Limiti po kanalima se ne sabiraju po načinu potvrde naloga.

  • Generalni limit za mBanking je 300.000 RSD (bez obzira da li potvrđujete PIN-om ili biometrijom).
  • Generalni limit za ROL je 300.000 RSD (do 150.000 RSD uz potvrdu SMS kodom ili Jednokratnom lozinkom, za veće iznose Mobilnim potpisom)

Visina limita za plaćanje definiše se za period od 7 dana, ne računajući u taj period i dan kada je nalog dostavljen. Limiti su definisani po matičnom broju, ne po računu i restartuju se nakon ponoći.

Podešavanje limita u aplikaciji

Podešavanje limita se vrši u opciji Profil korisnika/Limiti.

Potrebno je da se pozicionirate na odgovarajući kanal (Mobilno bankarstvo ili Elektronsko bankarstvo) i način potvrde naloga, povećate/smanjite limit i kliknete na Sačuvaj izmene.

Limit će biti odmah dostupan.

Podešavanje limita je dostupno i na Moja mBanka aplikaciji i na Raiffeisen online-u.

Povećanje limita na Vaš zahtev

Ukoliko su Vam potrebni limiti veći od generalnih možete podneti zahtev :

  • Putem Inboxa na svojoj aplikaciji. U tom slučaju operateri Kontakt centra/Lični bankar će Vas pozvati radi potvrde zahteva i povećati limit najviše na 2.000.000 RSD za mobilnu aplikaciju, odnosno maksimalno 2.000.000 RSD za plaćanje putem e-banking naloga na Raiffeisen online-u.
  • Ličnim dolaskom u filijalu

Specifični limiti su nezavisni i ne ulaze u generalne limite za dinarska plaćanja.

Limiti za specifične transakcije su definisani za sve klijente banke i nije ih moguće menjati.

Limit za plaćanje IPS QR kodom propisuje Narodna Banka Srbije.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE