Generalni limiti
Dodeljeni su automatski nakon aktivacije digitalnih usluga.

Limiti po kanalima se ne sabiraju po načinu potvrde naloga.
- Generalni limit za mBanking je 300.000 RSD (bez obzira da li potvrđujete PIN-om ili biometrijom).
- Generalni limit za ROL je 300.000 RSD (do 150.000 RSD uz potvrdu SMS kodom ili Jednokratnom lozinkom, za veće iznose Mobilnim potpisom)
Podešavanje limita u aplikaciji
Podešavanje limita se vrši u opciji Profil korisnika/Limiti.

Potrebno je da se pozicionirate na odgovarajući kanal (Mobilno bankarstvo ili Elektronsko bankarstvo) i način potvrde naloga, povećate/smanjite limit i kliknete na Sačuvaj izmene.
Limit će biti odmah dostupan.
Podešavanje limita je dostupno i na Moja mBanka aplikaciji i na Raiffeisen online-u.
Maksimalni limiti – Povećanje limita na Vaš zahtev
Ukoliko su Vam potrebni limiti veći od generalnih možete podneti zahtev :
- Putem Inboxa na svojoj aplikaciji. U tom slučaju operateri Kontakt centra/Lični bankar će Vas pozvati radi potvrde zahteva i povećati limit. Povećanje može da bude na oba kanala Mobilna aplikacija ili za plaćanje putem e-banking naloga na Raiffeisen online-u.
- Ličnim dolaskom u filijalu
- Pozivom Kontakt centra sa broja telefona koji je evidentiran kod nas u sistemu
Specifični limiti su nezavisni i ne ulaze u generalne limite za dinarska plaćanja.
Limiti za specifične transakcije su definisani za sve klijente banke i nije ih moguće menjati.
Limit za plaćanje IPS QR kodom propisuje Narodna Banka Srbije.
