Pravdanje devizog priliva na Moja mBanka Biznis aplikaciji

Ukoliko ste primili uplatu iz inostranstva, potrebno je da izvršite pravdanje priliva, što Vam je dostupno u okviru opcije Devizni prilivi.

Pored svakog neobrađenog priliva dostupno je obaveštenje:

  • U obradi– ukoliko ste već popunili obrazac za pravdanje priliva, ali se čeka pozadinska obrada u Banci ili
  • Neraspoređeni– prilivi za koje niste popunili obrazac za pravdanje priliva. Ulaskom u neraspoređen priliv otvoriće se novi prozor, koji je potrebno popuniti i kliknuti na dugme Izvrši, nakon čega ćete dobiti obaveštenje da je priliv uspešno opravdan i da će nakon obrade sredstva biti na raspolaganju. Obrada zahteva se vrši u toku radnog vremena, od 9-17 radnim danima.

Kada priliv bude obrađen i na strani Banke, biće vidljiv na tab-u Obrađeni prilivi, a sredstva će biti raspoloživa na Vašem deviznom računu.

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite komentar o sadržaju ili postavite pitanje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE