RaiPay

Aplikacija omogućava da, putem mobilnog telefona vršite beskontaktne transakcije – podizanje gotovine na bankomatima, bezgotovinska plaćanja roba i usluga u zemlji i inostranstvu, kao i druge funkcionalnosti u vezi sa platnim karticama.

Pristup aplikaciji

Aplikacija se može koristiti na Android 9.0 ili novijim operativnim sistemima. I možete je instalirati na više uređaja.

Preuzmite aplikaciju sa Google Play Store-a ili Huawei App Gallery, unesite svoj broj telefona i izaberite lozinku ili biometrijski podatak za pristup aplikaciji. Za aktivacuju aplikacije potrebno je da obezbedite stabilnu internet konekciju

Dodavanje kartica

Prikaz svih Vaših kartica u RaiPay aplikaciji i aktivacija beskontaktnog plaćanja

Potvrdite identitet jednim logovanjem u Moja mBanka aplikaciju na uređaju na kom je instaliran RaiPay i sve Vaše kartice biće prikazane u okviru RaiPay aplikacije.

Aktivacija beskontaktnog plaćanja putem mobilnog uređaja se vrši jednim klikom na dugme “Aktivirajte NFC” koje se nalazi ispod slike Vaše kartice. Trenutno je moguće aktivirati beskontaktno plaćanje kod svih Visa kartica izdatih od strane Raiffeisen banke, osim debitne internet kartice (Visa Virtuon). Jedna kartica je uvek podešena kao podrazumevana kartica za plaćanja i ona se uvek koristi, osim ako ne otvorite aplikaciju u prvom planu i odaberete drugu karticu. Stoga, ukoliko želite da koristite karticu različitu od podrazumevane, samo otvorite aplikaciju i prevucite prstom po ekranu do kartice koju želite da koristite, a zatim postavite zadnju stranu telefona na terminal.”

Plaćanja i podizanje gotovine

Prilikom plaćanja vam nije potreban internet, dovoljno je samo da uključite NFC.

  • Transakcije manje ili jednake 5000 dinara – zaključani mobilni uređaj se prinosi POS terminalu, ali sa uključenim ekranom
  • Transakcije veće od 5000 dinara ali su manje ili jednake iznosu od 10000 dinara – mobilni uređaj koji je zaključan se prinosi POS terminalu, a potom je neophodno otključavanje uređaja
  • Transakcije veće od 10000 dinara – mobilni uređaj koji je zaključan se prinosi POS terminalu, a potom je neophodan i unos lozinke aplikaciji

Detalji kartice

Do detalja o kartici moguće je doći „klikom“ na sliku same kartice. U okviru ove sekcije moguće je videti sledeće podatke:

-Podešavanja koja se odnose na samu karticu:

  • Prikaz PIN koda odabrane kartice (njene fizičke ili digitalne verzije)
  • Prikaz numeričkih podataka kartice – pun broj kartice, datum isteka i CVV kod
  • Blokada/deblokada kartice
  • Promena imena odabrane Kartice
  • Postavljanje te kartice za podrazumevanu

-Pregled limita za plaćanje i podizanje gotovine po kartici

-Poslednja četiri broja virtuelne Kartice

-Pregled većeg broja transakcija – prikazano je poslednjih 5 ali se pritiskom na taster „vidi sve“ dolazi do pregleda većeg broja transakcija (poslednjih 20 transakcija u poslednjih 30 dana)

Ukoliko naiđete na problem u vezi sa radom RaiPay aplikacije, kontaktirajte nas putem Kontakt centra na broj 011/3202-100, na raspolaganju 24/7 ili putem elektronske pošte, [email protected]

Upustvo za korišćenje RaiPay aplikacije pogledajte ovde.

Instrukciju za korisnike pogledajte ovde.

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite komentar o sadržaju ili postavite pitanje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE