Garmin Pay

Garmin Pay usluga omogućava da izvršite bezbedno plaćanje na POS terminalima kao i da podižete gotovinu na bankomatima, koji podržavaju beskontaktne transakcije korišćenjem Garmin uređaja.

Usluga je besplatna i mogu je koristiti korisnici Visa i/ili Mastercard debitne i/ili kreditne kartice, preduzetnik – Visa business i/ili Mastercard business debitne i/ili kreditne kartice i pravno lice – Visa business i/ili Mastercard business debitne i/ili kreditne kartice.

1. Preuzmite Garmin Connect mobilnu aplikaciju – Aplikacija Garmin Connect Mobile je dostupna za Android i za iOS mobilne uređaje

2. Unesite podatke o kartici – Možete aktivirati VISA debitne i kreditne kartice Raiffeisen banke, osim VISA Virtuon i VISA poklon kartica.Možete dodati više kartica, a prva dodata kartica postaje podrazumevana za plaćanje(naknadno možete podešavati i menjati podrazumevanu karticu).

3. Izaberite zemlju, prihvatite Pravila i uslove korišćenja i kreirajte PIN – PIN kod ćete koristiti za plaćanje Garmin Pay uslugom.

4.Potvrdite registraciju kartice – Unesite jednokratnu OTP lozinku koja Vam je poslata putem SMS-a.

5. Garmin Pay je spreman za korišćenje – Kada se prvi put prijavite u digitalni Wallet, od Vas će se tražiti unos PIN koda kreiranog tokom procesa registracije kartice.

Autentifikacija plaćanja

Unos PIN koda, definisanog u procesu registracije platne Kartice, je potreban:

  • jednom u toku 24 sata dok je sat na ruci
  • svaki put kada sat koristite za plaćanje nakon što sat uklonite sa ruke
  • svaki put kada je došlo do prekida u merenju otkucaja srca

Dok nosite sat, možete da plaćate ostatak dana bez ponovnog unošenja PIN koda. Ako onemogućite praćenje otkucaja srca, uklonite sat sa zgloba ili su protekla 24 sata, potrebno je da ponovo unesete PIN kod pre plaćanja.

Uklanjanje tokena i blokiranje kartice

U Garmin Pay Wallet-u, na Vašem uređaju, potrebno je odabrati karticu koju želite deaktivirati, a zatim odabrati opciju za uklanjanje/deaktiviranje kartice.

U slučaju gubitka ili krađe sata možete suspendovati ili izbrisati karticu iz Garmin Connect Mobile  aplikacije na mobilnom telefonu. Ove opcije su dostupne u glavnom meniju Garmin Pay i mogu se odabrati bez povezivanja sata. Dodatno, možete da podnesete zahtev za suspenziju/brisanje tokena korisničkoj podršci banke.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE