Inbox/ Moja mBanka za stanovništvo

Inbox je kanal za brzu komunikaciju sa bankom i putem ove forme možete proslediti zahtev ili dokument, ili dobiti obaveštenje od banke o proizvodima koje koristite.

Inbox-u se pristupa sa početnog ekrana klikom na ikonicu koverte u gornjem desnom uglu ili putem opcije VIŠE iz donjeg menija.

Kada želite da pošaljete poruku Banci, kliknite na kovertu u donjem desnom uglu. Može uneti: Naslov poruke, Tekst i klikom na spajalicu u gornjem desnom uglu možete zakačiti dokument iz memorije sa Vašeg telefona.

Poruke iz Inbox-a se ne mogu brisati, ali se mogu prebaciti u Arhivu.

NAPOMENA: Dokument može biti u sledećim formatima: PDF, JPG, PNG, Word, Excel, PowerPoint. U okviru jedne poruke možete poslati najviše 3 dokumenta ukupne veličine do 5MB.

Kada preko ikonice za pristup Inbox-u stoji broj kao na slici, taj broj Vas informiše da imate nepročitane poruke. U Inbox-u su vidljive poruke pristigle za poslednjih mesec dana, koristite filter za duži period prikaza kako biste pročitali sve poruke

Kroz Inbox možete poslati zahtev za povećanje limita za plaćanje.

Detaljnije na Limiti za plaćanje / stanovništvo

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE