1. Home
  2. Stanovništvo
  3. Moja mBanka
  4. Aktivacija Moja mBanka aplikacije
  5. Aktivacija Moja mBanka aplikacije za stanovništvo

Aktivacija Moja mBanka aplikacije za stanovništvo

Uslov za uspešno aktiviranje aplikacije je da imate broj telefona iz domaće mreže koji ste evidentirali u banci.

U nastavku je video uputstvo, ispratite korake za uspešnu aktivaciju mobilne aplikacije !

  • Kliknite na polje Aktivacija aplikacije i izaberite opciju Fizičko lice.
  • Izaberite opciju Nemam korisničko ime i lozinku ukoliko prvi put kreirate nalog ili ste zaboravili koriničko ime i lozinku
  • Unesite Broj računa i broj mobilnog telefona koji ste registrovali u banci.
  • Pozovite Kontakt centar kako biste dobili Aktivacioni kod.
  • Kreirajte vaše korisničko ime i lozinku.
  • Vaše podatke za pristup digitalnom bankarstvu nemojte da delite sa drugima.
  • Ostao vam je samo još jedan korak da kreirate i potvrdite PIN za pristup Moja mBanka aplikaciji koji ćete koristiti i za potvrdu plaćanja.

Odlično! Uspešno ste aktivirali aplikaciju!

Sada imate banku u džepu!

Stvarno može!

Reaktivacija aplikacije – Postojeći korisnik
Trenutno opcija nije dostupna zbog aktuelnih fišing kampanja

Ukoliko ste koristili digitalno bankarstvo i znate Vaše korisničko ime i lozinku, proces aktivacije je brži.
Izaberite opciju Imam korisničko ime i lozinku, unesite podatke i izaberite Token koji želite da povežete za novi uređaj.
Putem SMS-a dobićete Aktivacioni kod, zatim kreirate PIN za pristup mobilnoj aplikaciji i potvrdu plaćanja.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE