![](https://help.raiffeisenbank.rs/wp-content/uploads/image-701.png)
Svom profilu na mobinoj aplikaciji možete pristupiti iz glavnog menija- Više, odabirom opcije Profil koja je dostupna ispod naziva firme i imena ovlašćene osobe.
![](https://help.raiffeisenbank.rs/wp-content/uploads/image-702.png)
Na tab-u Podešavanja možete:
- uključiti/isključiti logovanje i potvrdu naloga putem biometrije
- promeniti lozinku za logovanje na Moja eBanka Biznis
- promeniti PIN za logovanje na Moja mBanka Biznis i
- definisati prioritetni račun koji će biti vaš prvi izbor sa kog želite da vršite plaćanje ukoliko imate više dinarskih računa.
![](https://help.raiffeisenbank.rs/wp-content/uploads/image-703.png)
Na tabu-u Kontakt su dostupne:
- osnovne informacije, podaci ovlašćenog lica i naziv firme
- broj sesije
- broj telefona i
- opciju za prijavu/izmenu imejl adrese (ova opcija dostupna samo zakonskim zastupnicima preduzetnika i DOO-a sa jednim vlasnikom).
![](https://help.raiffeisenbank.rs/wp-content/uploads/image-704.png)
Na tabu-u Notifikacije možete uključiti/isključiti notifikacije. Pravnim licima šaljemo obaveštenja o uplati kroz aplikaciju u vidu notifikacija.
Takođe možete definisati iznos preko gog želi da vam ova obaveštenja stižu.
Obaveštenja o korišćenju biznis kartice se šalju putem SMS poruka.