Podešavanja Profila – Moja mBanka Biznis

Svom profilu na mobinoj aplikaciji možete pristupiti iz glavnog menija- Više, odabirom opcije Profil koja je dostupna ispod naziva firme i imena ovlašćene osobe.

Na tab-u Podešavanja možete:

  • uključiti/isključiti logovanje i potvrdu naloga putem biometrije
  • promeniti lozinku za logovanje na Moja eBanka Biznis
  • promeniti PIN za logovanje na Moja mBanka Biznis i
  • definisati prioritetni račun koji će biti vaš prvi izbor sa kog želite da vršite plaćanje ukoliko imate više dinarskih računa.

Na tabu-u Kontakt su dostupne:

  • osnovne informacije, podaci ovlašćenog lica i naziv firme
  • broj sesije
  • broj telefona i
  • opciju za prijavu/izmenu imejl adrese (ova opcija dostupna samo zakonskim zastupnicima preduzetnika i DOO-a sa jednim vlasnikom).

Na tabu-u Notifikacije možete uključiti/isključiti notifikacije. Pravnim licima šaljemo obaveštenja o uplati kroz aplikaciju u vidu notifikacija.

Takođe možete definisati iznos preko gog želi da vam ova obaveštenja stižu.

Obaveštenja o korišćenju biznis kartice se šalju putem SMS poruka, notifikacije se šalju ukoliko vlasnik dodatne biznis kartice ima ovlašćenja za digitalne usluge kao fizičko lice.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE