Kreiranje naloga na Moja eBanka Biznis

Ukoliko već imate nalog na mBankingu za PL

Prilkom kreiranja naloga na Moja mBanka Biznis kreirali ste i korisničko ime i lozinku sa kojima se logujete na linku https://rol.raiffeisenbank.rs/CorporateV4/home/login. Nema potrebe za nekim dodatnim kreiranjem naloga, osim ako niste zaboravili koriničko ime i lozinku.

SAVET: Jednostavnije je prvo kreirati nalog na Moja mBanka Biznis, jer ste time automatski kreirali nalog i za Moja eBanka Biznis, što u obrnutoj situaciji nije slučaj.

Detaljnije o logovanju na Logovanje na Moja eBanka Biznis.

Ukoliko nemate nalog na Moja mBanka Biznis ili ste zaboravili korisničko ime i lozinku koje ste kreirali:

  • Pristupate linku https://rol.raiffeisenbank.rs/CorporateV4/home/login
  • Odaberite način logovanja korisničkim imenom i lozinkom i kliknete na dugme NASTAVI.
  • Kada se prikaže stranica za logovanje odaberite tab KREIRAJ NOV NALOG.
  • Unesite podatke firme (PIB, Matični broj računa),
    JMBG i broj telefona prijavljan prilikom podnošenja zahteva za digitalne usluge. Imejl adresa nije obavezan podatak
  • Na sledećem koraku unoste Aktivacioni kod koji možete dobiti ličnim dolaskom u filijalu ili pozivanje Kontakt centra na 011 3202 100 sa broja telefona koji ste registrovali kod nas u sistemu
  • Kreirate svoje korisničko ime i lozinku (korisničko ime mora da ima minimum 4 karatera, lozinka minimum 8 karaktera, minimum 1 veliko i 1 malo slovo i 1 broj. Maksimalan broj uzastopnih istih karaktera je 3).

Nakon uspešne potvrde kreiranja naloga možete se ulogovati na Vaš nalog- Logovanje na Moja eBanka Biznis.

NAPOMENA: Ukoliko nemate aktivnu Moja mBanka Biznis aplikaciju na Moja eBanka Biznis imaćete samo uvid u vaše račune, ali nećete moći da vršite plaćanje jer vam je zapotvrdu naloga potreban kod koji kreirate u moblnoj aplikaciji.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE