1. Home
  2. Stanovništvo
  3. iRačun
  4. Dinarski i Devizni iRačun/ Stanovništvo

Dinarski i Devizni iRačun/ Stanovništvo

Za nekoliko minuta, bez odlaska u banku, uz video identifikaciju otvorite iRačun koji je potpuno besplatan !

Proces apliciranja započinjete na sajtu banke ili nakon preuzimanja Android ili iOS aplikacije – pored opcije za aktivaciju aplikacije imaćete i opciju za otvaranje iRačuna (nakon otvaranja iRačuna nastavljate proces aktivacije mobline aplikacije).

Nakon unosa svojih ličnih podataka, broja telefona i imejl adrese, prelazite na ekran za verifikaciju broja telefona. Potrebno je da unesete verifikacioni kod koji Vam je stigao putem SMS poruke na broj telefona koji ste uneli na prethodnoj strani – Lični podaci.

Ukoliko Vam kod nije stigao, možete inicirati ponovno slanje ili proveriti da li ste uneli ispravan broj telefona, povratkom na prethodnu stranu.

Imate poteškoće prilikom unosa adrese?

Unesite prva tri karaktera opštine/ mesta/ adrese a potom izaberite neki od ponuđenih iz padajuće liste.

VAŽNO: uneti ispravnu adresu stanovanja jer će na nju poštom biti dostavljene plastične Dina i Visa ili Master debitne kartice i PIN-ovi. Ukoliko se adresa u LK razlikuje od adrese stanovanja, potrebno je i nju uneti.

Video identifikacija

Umesto ličnog dolaska u banku, Vaš identitet ćemo utvrditi putem procesa video identifikacije sa agentom banke. Nakon toga dokumentaciju potpisujete elektronskim potpisom.

U slučaju da ste u bilo kom trenutku napravili pauzu, i izašali iz apliciranja za iRačun, proces možete nastaviti na linku koji je poslat na imejl adresu nakon verifikacije mobilnog telefona. Link je aktivan 7 dana.

Potpisanu dokumentaciju i instrukcije za instalaciju mBanking aplikacije prosledićemo Vam na imejl.

Pristup računu

Nakon što dobijete potvrdu da je račun otvoren biće Vam ponuđena opcija da kreirate nalog za Digitalno bankarstvo. Odabirom ove opcije otvoriće se prozor sa poljima za unos korisničkog imena i lozinke, a potom će te imati i mogućnost odmah da se ulogujete na Online nalog.

Proverite šta sve možete da obavljate putem Raiffeisen online.

Sa korisničkim imenom i lozinkom možete kreirati nalog (birajte opciju; imam korisničko ime i lozinku) i na mobilnom uređaju i proverite šta sve možete na aplikaciji Moja mBanka.

Gašenje iRačuna:

  • zahtev za gašenje inicirajte putem maila (koji ste registrovali kod nas u sistemu) na mail adresu contact@raiffeisenbank.rs

(u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora) ili

  • lično u filijali

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite komentar o sadržaju ili postavite pitanje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE