Garmin Pay usluga omogućava da izvršite bezbedno plaćanje na POS terminalima kao i da podižete gotovinu na bankomatima, koji podržavaju beskontaktne transakcije korišćenjem Garmin uređaja.
Usluga je besplatna i mogu je koristiti korisnici Visa i/ili Mastercard debitne i/ili kreditne kartice, preduzetnik – Visa business i/ili Mastercard business debitne i/ili kreditne kartice i pravno lice – Visa business i/ili Mastercard business debitne i/ili kreditne kartice.
1. Preuzmite Garmin Connect mobilnu aplikaciju – Aplikacija Garmin Connect Mobile je dostupna za Android i za iOS mobilne uređaje
2. Unesite podatke o kartici – Možete aktivirati VISA debitne i kreditne kartice Raiffeisen banke, osim VISA Virtuon i VISA poklon kartica.Možete dodati više kartica, a prva dodata kartica postaje podrazumevana za plaćanje(naknadno možete podešavati i menjati podrazumevanu karticu).
3. Izaberite zemlju, prihvatite Pravila i uslove korišćenja i kreirajte PIN – PIN kod ćete koristiti za plaćanje Garmin Pay uslugom.
4.Potvrdite registraciju kartice – Unesite jednokratnu OTP lozinku koja Vam je poslata putem SMS-a.
5. Garmin Pay je spreman za korišćenje – Kada se prvi put prijavite u digitalni Wallet, od Vas će se tražiti unos PIN koda kreiranog tokom procesa registracije kartice.
Autentifikacija plaćanja
Unos PIN koda, definisanog u procesu registracije platne Kartice, je potreban:
- jednom u toku 24 sata dok je sat na ruci
- svaki put kada sat koristite za plaćanje nakon što sat uklonite sa ruke
- svaki put kada je došlo do prekida u merenju otkucaja srca
Uklanjanje tokena i blokiranje kartice
U Garmin Pay Wallet-u, na Vašem uređaju, potrebno je odabrati karticu koju želite deaktivirati, a zatim odabrati opciju za uklanjanje/deaktiviranje kartice.
U slučaju gubitka ili krađe sata možete suspendovati ili izbrisati karticu iz Garmin Connect Mobile aplikacije na mobilnom telefonu. Ove opcije su dostupne u glavnom meniju Garmin Pay i mogu se odabrati bez povezivanja sata. Dodatno, možete da podnesete zahtev za suspenziju/brisanje tokena korisničkoj podršci banke.