Prenesi/ Moja mBanka/ stanovništvo

Prenesi je platna usluga koja omogućava rezidentima prijem ili prenos dinarskih novčanih sredstava na račun drugog korisnika putem broja mobilnog telefona bez obzira u kojoj banci ima otvoren račun.

Lice koje šalje novac ne mora biti registrovano za uslugu, dovoljno je da je primalac registrovan.

Da bi neko lice moglo da primi novac potrebno je da :
ima broj mobilnog telefona domaće mreže registrovan u banci i dinarski tekući račun.

Registracija za Prenesi

Registraciji se pristupa iz Profila korisnika, opcija Podešavanja/Podešavanja za uslugu Prenesi, registracija je moguća i kroz opciju Plati/Prenesi, ukoliko to ranije niste uradili.

Ime i prezime– automatski popunjeno polje

Broj Telefona– broj koji ste prijavili banci

Broj računa– ukoliko imate više računa, izaberite željeni račun

Nadimak– nije obavezan podatak.

Ukoliko ste promenili lične podatke ili broj mobilnog telefona potrebno je da posetite filijalu kako bi se izmena evidentriala u sistemu.

Prenesi plaćanje

Prenesi plaćanju pristupa se iz opcije Plati/Prenesi.
Prenesi plaćanje možete izvršiti sa svojih računa i računa po kojima ste ovlašćeni. Odabir računa vrši se prevlačenjem prsta levo-desno, nakon čega je potrebno da unesete broj telefona primaoca u formatu 06xxxxxxx i iznos koji želite da uplatite.

Klikom na ikonicu mobilnog telefona, aplikacija pristupa imeniku odakle možete jednostavno da pronađete broj telefona na koji želite da prenesete sredstva.

Ukoliko se prilikom pokušaja plaćanja putem Prenesi usluge pojavi poruka: Potrebni podaci nisu pronađeni (95626/not-found)to znači da lice kojem želite da prenesete novac nije registrovano za ovu uslugu.

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite komentar o sadržaju ili postavite pitanje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE