Podrška

Mobilna aplikacija

U okviru Podrške za komunikaciju sa Kontakt centrom na raspolaganju vam je kontakt telefon dostupan 24/7 i slanje mejla:

381 11 3202 100

rol.support@raiffeisenbank.rs

Dodatno je u okviru Podrške omogućeno podnošenje prigovora na digitalne kanale :

Poseti stranicu vodi vas na stranicu na sajtu: https://banking.raiffeisenbank.rs/molbe-zahtevi-i-prigovori

Pošalji e-mail –  inicira otvaranje defaultnog emaila, u polje primalac se upisuje: reklamacije@raiffeisenbank.rs.

ROL – dostupna je mogućnost slanja mejla na: reklamacije@raiffeisenbank.rs

Vaše mišljenje nam je važno! Ostavite komentar o sadržaju ili postavite pitanje.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE