Da li treba da potpisujem nove ugovore za otvaranje i vođenje računa?
Ne, nije potrebno da potpisujete nove ugovore za otvaranje i vođenje računa, kao ni za usluge/proizvode koje trenutno koristite. Sva sredstva koja se nalaze na Vašem računu/računima biće automatski biti preneta na nove brojeve računa u Raiffeisen banci.
Da li ću račun koji imam u RBA banci moći da koristim i nakon spajanja?
Ne, zato što će brojevi računa u RBA banci biti promenjeni nakon dana pripajanja (28.04.2023). Sva novčana sredstva na njima, kao i svi podaci u vezi sa računima, automatski će biti preneti na nove račune u Raiffeisen banci.
Kako mogu da se informišem o broju svog novog računa?
U obaveštenju koje je banka dostavila klijentima (poslata u februaru 2023. godine) naveden je uporedni prikaz starih i novih tekućih, dinarskih i deviznih računa koji će biti u upotrebi od dana pripajanja, kao i pregled starih odnosno novih paketa tekućeg računa.
Na sajtu Raiffeisen banke, u sekciji posvećenoj integraciji, dostupan je konvertor gde možete dobiti informaciju o novom broju računa. Potrebno je samo da unesete stari broj računa i dobićete broj novog.
Nakon dana pripajanja (28.04.2023), više nećete biti u mogućnosti da primate novac na brojeve računa u RBA banci. Zbog toga je vrlo važno da na vreme, a svakako pre finalnog pripajanja banaka, obavestite sve platioce o svom novom broju računa.
Na sajtu Raiffeisen banke, u sekciji posvećenoj integraciji, dostupan je konvertor gde možete dobiti informaciju o novom broju računa. Potrebno je samo da unesete stari broj računa i dobićete broj novog.
Nakon dana pripajanja (28.04.2023), više nećete biti u mogućnosti da primate novac na brojeve računa u RBA banci. Zbog toga je vrlo važno da na vreme, a svakako pre finalnog pripajanja banaka, obavestite sve platioce o svom novom broju računa.
Da li imam izmene u tarifama koje su već dogovorene u RBA banci?
Zadržavaju se postojeće tarife koje ste ugovorili sa RBA bankom, neće biti izmena.
Kako ću doći do svojih sredstava, ukoliko se ipak uplati novac na stari račun nakon integracije?
Uplate na stari račun neće biti moguće, banke platioca će sistemski odbijati prijem i izvršenja uplata na račune RBA banke.
Imam račun u Raiffeisen banci i u RBA banci. Da li oba računa ostaju u upotrebi?
Da, oba računa ostaju u upotrebi. Nakon pripajanja banaka preporučujemo Vam da se opredelite za jedan od ta dva računa, kako ne biste plaćali dve naknade za mesečno održavanje paketa računa.
Da li će se Trezor obavestiti od strane banke o izmeni računa ili klijenti moraju pojedinačno da prijavljuju izmenu računa PG?
Banka će obavestiti Trezor o promenjenom broju računa.
Da li zadržavam postojeće mBanking i eBanking rešenje? Kako instaliram Raiffeisen rešenje i kada?
mBanking i eBanking aplikacije ćete moći da koristite i u Raiffeisen banci nakon integracije, od 03.05.2023. Detaljno uputstvo za prelazak će Vam biti dostavljeno blagovremeno, pre migracije u Raiffeisen banku. Sve račune ćete videti u aplikacijama Raiffeisen banke.
Novu mBanking aplikaciju ćete moći da aktivirate samostalno bez dolaska u Raiffeisen banku, tako što ćete se nakon 03.05.2023. ulogovati u RBA mBanking ili eBanking, potvrditi SMS kodom broj mobilnog telefona (koji ste registrovali u banci) i kreirati nalog – korisničko ime i lozinku. Korisničko ime i lozinku koristite za aktivaciju mBanking aplikacije Raiffeisen banke – Moja mBanka i za pristup eBanking aplikaciji Raiffeisen banke RaiffeisenOnLine. Na ovaj način ćete moći da se registrujete samostalno, bez odlaska u banku ili pozivanje Kontakt centra.
Novu mBanking aplikaciju ćete moći da aktivirate samostalno bez dolaska u Raiffeisen banku, tako što ćete se nakon 03.05.2023. ulogovati u RBA mBanking ili eBanking, potvrditi SMS kodom broj mobilnog telefona (koji ste registrovali u banci) i kreirati nalog – korisničko ime i lozinku. Korisničko ime i lozinku koristite za aktivaciju mBanking aplikacije Raiffeisen banke – Moja mBanka i za pristup eBanking aplikaciji Raiffeisen banke RaiffeisenOnLine. Na ovaj način ćete moći da se registrujete samostalno, bez odlaska u banku ili pozivanje Kontakt centra.
Da li ću u aplikacijama Raiffeisen banke videti i račune poljoprivrednog gazdinstva i računa za fizičko lice?
Da. Svi računi će vam biti dostupni u mBanking/eBanking aplikacijama Raiffeisen banke (Moja mBanka i Raiffeisen online).
Ja sam klijent RBA banke, da li će svi kreirani šabloni u aplikaciji za eBank/mBank ostati sačuvani i u novom rešenju?
Svi šabloni koje ste kreirali u ebank i mbank rešenju RBA banke biće prebačeni u aplikacije Raiffeisen banke. Prebacuju se svi podaci sa uplatnice kako ste ih sačuvali (naziv šablona, naziv primaoca i račun primaoca).
Šabloni gde je račun primaoca u RBA banci, biće ažurirani novim brojem računa primaoca u Raiffeisen banci, ukoliko je aktivan.
Šabloni gde je račun primaoca u RBA banci, biće ažurirani novim brojem računa primaoca u Raiffeisen banci, ukoliko je aktivan.
Koliko će se naplaćivati transakcije putem novih aplikacija mBanking i eBanking i da li se naplaćuje ova usluga?
Informacije o tarifama za korišćenje digitalnih usluga Raiffeisen banke će Vam biti blagovremeno dostavljene.
Da li će doći do promene limita za plaćanje za debitne kartice koje koristim?(prvi deo)
Nakon dana pripajanja (28.04.2023) počeće da važe standardni limiti Raiffeisen banke za potrošnju i internet transakcije, kao i podizanja gotovine na isplatnim bankomatima Raiffeisen banke i bankomatima drugih banaka za sve postojeće kartice koje su koristile standardne limite RBA banke.
Kartice koje su imale posebne limite po sopstvenom zahtevu klijenta, nakon dana pripajanja zadržaće posebne limite, kao i nakon zamene plastike. Nova debitna kartica će imati limite u skladu sa standardnim limitima definisanim za taj proizvod navedenim u Opštim uslovima Raiffeisen banke.
Kartice koje su imale posebne limite po sopstvenom zahtevu klijenta, nakon dana pripajanja zadržaće posebne limite, kao i nakon zamene plastike. Nova debitna kartica će imati limite u skladu sa standardnim limitima definisanim za taj proizvod navedenim u Opštim uslovima Raiffeisen banke.
Da li će doći do promene limita za plaćanje za debitne kartice koje koristim?(drugi deo)
Za promenu na posebne limite koji se razlikuju od standardnih, možete nakon 28.04.2023. da podnesete zahtev za promenu limita po svakoj pojedinačnoj kartici koju koristite. Zahtev možete podneti zvanično putem i-mejl adrese: info@raiffeisenbank.rs sa svoje i-mejl adrese koju su ostavili banci za korespodenciju, kao i u najbližoj ekspozituri Raiffeisen banke.
U periodu od 03.04.23. do spajanja je moguća privremena promena periodičnih limita za kartice RBA banke.
Od 09.05.2023. na višenamenskim bankomatima Raiffeisen banke će biti omogućen pristup svim ličnim računima i računima po kojima ste ovlašćeni u Raiffeisen banci, sa kojih ćete moći da vršite isplate i uplate dinara i evra, i druge transakcije, na način i u okviru limita za višenamenske bankomate koji su objavljeni na sajtu banke: https://www.raiffeisenbank.rs/digitalne-usluge/visenamenski-uredaji
U periodu od 03.04.23. do spajanja je moguća privremena promena periodičnih limita za kartice RBA banke.
Od 09.05.2023. na višenamenskim bankomatima Raiffeisen banke će biti omogućen pristup svim ličnim računima i računima po kojima ste ovlašćeni u Raiffeisen banci, sa kojih ćete moći da vršite isplate i uplate dinara i evra, i druge transakcije, na način i u okviru limita za višenamenske bankomate koji su objavljeni na sajtu banke: https://www.raiffeisenbank.rs/digitalne-usluge/visenamenski-uredaji