Pogledajte video tutorijal
Kako da radite sa Paketima naloga
U okviru Podrške na mobilnoj aplikaciji, na prelogin i login delu aplikacije, dodat je tab Video uputstva.
Putem Moja mBanka Biznis aplikacije je moguće:
- Uvoziti pakete naloga u odgovarajućim formatima i
- Slanje uvezenih paketa naloga ili paketa naloga koji su kreirani na Moja eBanka Biznis aplikaciji.

Na tabu Paketi za slanje, klikom na Izaberi pakete za uvoz, aplikacija će Vas odvesti na datoteku telefona, odakle možete izabrati već spreman paket i potvrditi njegov uvoz. Paket možete uvesti u txt ili xml formatu . Takođe, na ovoj stranici Vam je dostupna informacija o broju spremnih paketa za slanje i njihov prikaz (naziv paketa, broj naloga, ukupan iznos, valuta) u okviru kojeg imate uvid u:
- Pregled liste potpisa– kod firmi koje imaju grupno ili kolektivno potpisivanje naloga, u okviru ove opcije je dostupna informacija ko je od ovlašćenih lica već potpisalo paket. Paket naloga će biti izvršen tek kada ga sva predviđena ovlašćena lica potpišu.
- Pregled naloga iz paketa
Klikom na ikonicu tri tačkice pored Potpiši i pošalji otvaraju Vam se dodatne mogućnosti:
- Izmeni datum- klikom na ovu opciju se menja datum valute u svim nalozima u okviru paketa na današnji
- Obriši paket naloga– odabirom ove opcije paket će biti izbrisan i više neće biti moguća realizacija naloga koji su se nalazili u tom paketu.
Na tab-u Poslati paketi imate uvid u pakete koje ste već poslali.