1. Home
  2. Privreda
  3. Info Portal - srpski
  4. Kako izmeniti postojeći kreditni proizvod na Info Portalu

Kako izmeniti postojeći kreditni proizvod na Info Portalu

Na Info Portalu Raiffeisen banke možete veoma jednostavno podneti zahtev za izmenu postojećeg kreditnog proizvoda, onog za koji su sredstva odobrena, ili podneti zahtev za nov kreditni proizvod. Kako izmeniti postojeći kreditni proizvod pročitajte u ovom tekstu.

Ta izmena podrazumeva i pokretanje zahteva za izradu kreditne aplikacije, odluku Kreditnog odbora banke i potpisivanje ugovorne dokumentacije – aneksa ili novog ugovora.

Podsećamo da će svi zahtevi, ponude, ugovori biti dostavljeni imejlom pre nego što ih vidite i u delu “Moja Raiffeisen obaveštenja”.

Kako izmeniti postojeći kreditni proizvod na Info Portalu

Za izmenu postojećeg kreditnog proizvoda potrebno je odabrati opciju “Kreditni proizvodi” u glavnom meniju.

Nakon toga, otvoriće se dodatne opcije, pa je potrebno izabrati “Zahtev za izmenu postojećeg kreditnog proizvoda” u desnom delu podmenija.

zahtev-za-izmenu-postojećeg-keditnog-proizvoda-info-portal

Izborom opcije “Zahtev za izmenu postojećeg kreditnog proizvoda” otvara se forma zahteva, u koju je potrebno uneti opšte podatke o korisniku.

Neka polja su već popunjena, dok kontakt osobu i broj telefona morate sami dodati.

zahtev-izmena-kreditni-prizvod

Drugi korak podrazumeva da unesete detalje zahteva.

Izaberite broj Ugovora koji želite da izmenite. Nakon toga će se pojaviti iznos tog Ugovora i podaci o krajnjem roku korišćenja i važenja.

kako-izmeniti-postojeći-kreditni-proizvod-detalji-zahteva-info-portal

U polje “Nov iznos” unosite novi iznos ukoliko je predmet promene.          

Kliknite na “Period produženja” i iz padajućeg menija izaberite na koji period želite da produžite period važenja, odnosno korišćenja.

Kod opcije “Obezbeđenje” postoje dve opcije – da zadržite ili izmenite postojeće obezbeđenje.

Ako izaberete da izmenite postojeće obezbeđenje, otvoriće se dva dodatna polja – “Dodaje se” i “Briše se”, gde se unosi promena obezbeđenja koju želite. Nije neophodno popuniti oba polja već samo ono što je predmet promene.

Kako izmeniti postojeći kreditni proizvod – Ostale promene

Polje “Ostale promene” predviđeno je za dodavanje promena koje biste želeli, npr. dodavanje novog sadužnika, podlimita.

Na primer, ukoliko je okvirna linija za kredite i garancije odobrena na milion evra i dozvoljeno je korišćenje kredita do 500.000 EUR, a garancija je do milion evra, ovde unosite zahtev da se odobri da se linija i za kredite koristi do punog iznosa, odnosno do milion evra.

U polje “Napomene uz zahtev” upišite sve što smatrate da je potrebno da kažete banci za uspešnu obradu zahteva.

napomene-zahtev-izmena-postojeci-kreditni-proizvod-info-portal

Odmah nakon tog polja nalazi se spisak dokumentacije koju je potrebno dostaviti.

spisak-dokumentacije-info-portal

Kod “Popunjene tabele zaduženosti” klikom na link označen plavom bojom (preuzmi dokument) možete preuzeti obrazac. Popunite ga i sačuvajte na Vašem računaru.

Izaberite “Pošalji zahtev” i otvoriće se opcija za unos sačuvanog dokumenta iz prethodnog koraka. Odjednom možete otpremiti jedan ili više dokumenata.

U ovom koraku dodajete dokumentaciju ukoliko je ima ili samo šaljete zahtev u banku.

slanje-zahteva-info-portal

Unesite zatim imejl adresu za dobijanje obaveštenja o zahtevu. Potrebno je uneti minimum jednu adresu za osobe iz Vaše kompanije koje bi trebalo da budu obaveštene o statusu zahteva.

Adresa pošiljaoca zahteva se ne dodaje automatski, već je potrebno da se ručno unese.

dodavanje-imejl-adresa-info-portal

Proces izmene postojećeg kreditnog proizvoda završavate izborom opcije “Pošalji zahtev”.

Zahtev možete sačuvati klikom na plavo dugme “Sačuvaj zahtev” ili ga obrisati. Odabir opcije “Prethodni korak” vratića Vas na početni korak unosa zahteva.

Ukoliko niste uneli sva polja, sistem će Vas automatski vratiti na polja koja nisu popunjena – zacrveneće ih i tražiti da ih popunite.

Kako pregledati zahteve

Poslati i sačuvani zahtevi se mogu pogledati u narednom koraku, odnosno u okviru opcije “Pregled liste zahteva”.

U njoj se nalaze dve liste – Lista snimljenih zahteva i Lista poslatih zahteva. 

lista-snimljenih-poslatih-zahteva-info-portal

Lista snimljenih zahteva predstavlja zahteve koji nisu završeni (u nacrtu su), odnosno potrebno je da još nešto dodate kako biste popunili zahtev do kraja i poslali ga u banku.

Lista poslatih zahteva sadrži sve bitne podatke o zahtevu – datum kad je podnet zahtev, broj linije, iznos, rok i status. Status može biti:

  • Zahtev poslat
  • Poslata ponuda
  • Dostavljen ugovor
  • Odbijen zahtev

Kako pregledati detalje zahteva na Info Portalu

Duplim klikom na zahtev otvaraju se dva polja – Dodaj dokument i Preuzmi PDF.

Ovde možete dodavati dokumentaciju ukoliko nešto niste dostavili ili Vam je zatražena dodatna dokumentacija.

Klikom na “Preuzmi PDF” prikazaće se PDF forma zahteva koji ste poslali i koji možete da odštampate.

Ako kliknete na broj zahteva, otvoriće se polja – Kreditna i ugovorna dokumentacija. One se odnose baš na taj zahtev.

primljena-poslata-dokumentacija-info-portal

Polje je podeljeno na dva dela, na dokumentaciju koju je banka primila i na dokumentaciju koju ste poslali banci. Izborom naslova dokumentacije možete videti šta ste poslali ili primili od banke.

Kreditna i ugovorna dokumentacija

Ovo polje Vas vodi na dokumentaciju iz poslednjeg zahteva. Ukoliko u pregledu zahteva izaberete neki drugi zahtev u pregledu “Kreditne i ugovorene dokumentacije“ videćete dokumentaciju iz odabranog zaheva.

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE