1. Home
  2. Stanovništvo
  3. Moja mBanka
  4. Pregled proizvoda i podešavanja profila u Moja mBanka aplikaciji
  5. Aktivacija/ blokada kartice putem Moja mBanka aplikacije za stanovništvo

Aktivacija/ blokada kartice putem Moja mBanka aplikacije za stanovništvo

Aktivacija i blokada platnih kartica dostupna je u mBanking aplikaciji u okviru opcije Kartice u glavnom meniju:

  1. Pozicionirajte se na tab Podešavanje
  2. Kliknite na opciju Aktivacija /Privremena blokada kartice
  3. Pojaviće se obaveštenje da je inicirana Aktivacija/Privremena blokada (status u aplikaciji Inicirana privremena blokada/aktivacija)
  4. Nakon par minuta, kada kartica bude u konačnom statusu, dobićete notifikaciju o izvršenoj aktivaciji/blokadi, a u aplikaciji status da je Aktivna/Privremeno blokirana.

Dodatnu opciju imaju korisnici Android platforme koji Blokadu kartice mogu izvršti pre logovanja klikom na tab Podrška i izborom Blokada kartice/Blokiraj u aplikaciji.

Koje kartice je moguće Aktivirati/ Blokirati?

Aktivacija

Sve kartice izdate uz iRačun u on-line procesu:

  • Digital debitne kartica
  • Plastične (fizičke) debitne kartice koje se izdaju uz iRačun
  • Kartice koje su privremneno blokirane kroz aplikaciju, putem Kontakt centra ili putem RaiPay aplikacije.

Blokada

Svih kartica koje posedujete u banci u slučaju gubitka/krađe:

  • debitne
  • kreditne
  • dodatne biznis kartice

Nakon apliciranja za IRačun plastične kartice se šalju poštom na kućnu adresu, potrebno ih je aktivirati tek kada Vam kartica i pin stignu.
Ukoliko Vam PIN nije stigao na kućnu adresu, pin možete videti kada karticu ubacite Raipay digitalni novčanik (omogućeno za korisnike Android platforme).

Da li ti je ovaj tekst pomogao?

Related Articles

Dokumentaciju i korisnička uputstva
za digitalne usluge možete preuzeti u PDF formatu
OVDE